Perinteinen golf-kisa niille, ketkä ovat tai ovat olleet Hyvinkään Tennisseuran jäseniä (esim. kuntotennis ja aikuisvalmennus).
Sunnuntaina 7. syyskuuta klo 13-14 lähdöt + jos olet mukana aamupäivän viikkokisan finaaleissa, niin voit osallistua HyTs-mestaruuskisaan sen kisan pb-tuloksella.
Uutuutena: ei tarvitse tuoda niitä firmojen liikelahjoja, vaan jokainen tuo mukanaan pääsymaksun 5,- (. Voittaja saa kiertopalkinnon lisäksi varoista 70% lahjakortin klubille ja kakkonen 30%.
Ilmoittautukaa vastaamalla sähköpostilla matti.malminen@kolumbus.fi tai sitten viestillä 040-530 6136, mielellään nopeammin kuin hitaasti, niin saadaan lähdöt varattua.
Terveisin, Masa